Najčastejšie otázky, platby a benefitní programy
Ako obdržím cestovnú zmluvu vrátane platobných podmienok?
Cestovnú zmluvu Vám na podpis zašleme, a to e-mailom v pdf súbore na podpis, ak bude klient chcieť, môžeme zaslať poštou. Zákazník si cestovnú zmluvu prekontroluje, podpíše, dokument naskenuje a pošle v elektronickej podobe na info@italiatravel.cz .
Čo robiť, keď je na zmluve chybný údaj?
Kontaktujte pracovníka CK e-mailom a my Vám chybné údaje opravíme a zašleme na podpis opravenú cestovnú zmluvu.
Mám kontaktovať CK, hoci si nie som istý, v ktorom termíne budem cestovať?
Áno, aj v tomto prípade nám zašlite dopyt a orientačne predpokladaný termín dovolenky. My sa budeme snažiť urobiť všetko pre to, aby sme ponúkli v orientačnom termíne pre Vás najvhodnejšie ubytovanie.
Je naozaj dôležité sa pripoistiť na cesty?
Tu naozaj nie je vhodné podceniť riziko dôsledkov plynúcich z nedohodnutého poistenia. V zahraničí môžete potrebovať lekárske ošetrenie, hospitalizáciu v nemocnici, nechtiac spôsobíte škodu a v neposlednom rade sa môže stať, že nemôžete odcestovať z dôvodu náhlej choroby. Ak nie ste na tieto riziká riadne pripoistenie, všetky výdavky na mieste sa Vám riadne predraží. V prípade, že neodídete na dovolenku, náklady vynaložené na zakúpenie pobytu a dopravu sa vracia len čiastočne alebo nie sú vratné vôbec.
Ako môžeme zájazd zaplatiť?
Platiť môžete bankovým prevodom alebo v hotovosti na pobočke v Ostrave Porube. Po vytvorení rezervácie, Vám bude zaslaná zmluva, v ktorej je uvedený QR kód pre platbu zálohy.
Môžem využiť benefitný program svojho zamestnávateľa?
Pokiaľ Vám zamestnávateľ prispieva na dovolenku prostredníctvom FKSP, CK Italia Travel Vám vystaví faktúru. Stačí zaslať objednávku ako pri bežnom zájazde a zašleme ju na firmu.
CK Italia Travel spolupracuje s benefitnými spoločnosťami Benefit Plus a Benefity. Pokiaľ Vám zamestnávateľ prispieva prostredníctvom týchto spoločností, môžete čerpať akýkoľvek zájazd až do výšky 50 % z obstarávacej ceny.